Arkadaşlar otomatik burun aspiratörü kullanan var mı ? Beneğimin burnu naparsam yapayım açılmıyor bi türlü manuelle de çek çek cidden hem boğazlarımdan hasta oluyorum hemde nefesin yetmiyor artık ayrıca bebeğimde hiç sevmiyor onunla çektiğimi zaten burnunuda açmıyor. Trmdyolda var otomatik olanı ama yorumlarından dolayı emin olamadım kullanan varmııı???