damllla ay bu ne saçmalık, daha çok yeni doğum yapmışsın bol bol suyunu iç al bestlak damla kullan sağımını yap güzelce ve bebeğinde ten tene temas yap sürekli, herşeyini çıkart sadece bezi kalsın sende aynı şekilde çıkart üstünü sarıl bebeğine gir battaniyenin altına kapat gözlerini bebeğini hisset bütün olumsuzlukları da at kafandan, deli karıya bak ya madem öyle kendi doğursaymış, hadi emmesin mama içsin önemli değil ama şuan susarsan bu kadın bu hareketlerine onun pişmanlığını yaşarsın kesinlikle, al bebeğini kitle kapını gitmiyosa da gitmesin temizliğini yemeğini yapsın, onu dünyaya getirmek için neler çektin çektik niye başkasının bu bize yapmasına müsade edelim çok sinir oldum ya