rirrii merhaba, ya biz başladık ilk 2 gün sürekli altına yaptı, evin köşelerine kakasını yaptı, ama hep yaptıktan sonra anne çiş yaptım, anne kaka yaptım diye söyledi, altına yaptıktan sonra tekrar tuvalete oturttum bazen yaptı, bazen yapmadı tuvaletten çıkıp üstüne giydirdikten sonra 2 dakika içerisinde tekrar üstüne yaptı. Bu 2 gün aşırı zor geçti bir tane daha oğlum var 7 aylık oda çok küçük olduğu için ve desteksiz olduğum için aşırı zorlandım ama gözüm görmedi açıkçası onların mutluluğu sağlığı benim için daha önemli, 3.günde oğlum hasta uyandı baya kötüydü, huysuzdu ilaca felan başladım o yüzden tuvalet eğitimini bırakmak zorunda kaldım şimdi biraz daha iyi tamamen toparlasın sil baştan tekrar başlayacağım, Allahım sizede sabır versin, kolaylık versin inşallah