Arkadaslar selam oglum 1.5 yasinda dogdugundan beri park yatakta uyuyor kendi odasida var fakat park yatagin disinda baska turlu uyumuyor orda kendi kendine ninni aciyorum o sekilde uyuyor ama nasil uyutabilirim baska park yatak olmadan bi fikir verebilirmisiniz cunku kalmali nereye gitsem katlayip.besigide goturuyorum artik kendi yatagindada uyumaya nasil alistirabilirim