3 gün sonra 1 yaşına gireceğiz.ben günde bir defa akşam yatarken mama veriyorum, gündüz öğünlerin birinde kahvaltı, birinde meyve püresi bir defa da çorba veriyorum, akşam yatarken de 150-180 CC kadar mama içip uyuyor, sabah 6 gibi uyanınca emziriyorum birde 8 de emiyor.gun içinde emmiyor nedense memeyi reddediyor ama sabah iki defa uykulu olduğu için emiyor, bizim süreç bu şekilde, mamayı takviye olarak kendi birakincaya kadar vermeyi düşünüyorum