İyi geceler. Doğru yere mi yazıyorum bilmiyorum ama yardımcı olursanız memnun olurum. Kızım 4. Ayını bitirmek üzere yaklaşık 2 ay anne sütü verdik sağarak meme hiç almadı desem yalan olmaz. 2 aydır da formül sütle beslemeye çalışıyoruz ama ne yaptıysak bir düzen oturtamadık. Biberondan içmek istemiyor aç bırakıyoruz yine içmiyor uykuda veriyoruz yine içmiyor kaşık,şırınga hepsini denedik. Canı istemiyorsa yada açlık canına tak etmiyorsa içmiyor. Bu konuda yardımcı olabilecek var mı?