mombabe Doktora gitmeden kendim teşhis koydum gibi oldu. Pazartesi gideceğim ama kanama regl bittikten sonra mı gitmeliyim ? Endişelerim yüzünden biran önce gitmek istiyorum .Bir de bunu yaşayanlar nasıl bi süreçten geçtiniz
zeyinci mombabe yani benimde uzun sürüyor da ondan sordum 2 yıl önce sezeryan oldum bende lekelenmeler çok oluyor bende regl başı ve sonu
zeyinci mombabe sizinde leke tarzında mı oluyor yoksa hep adet kanaması mı geliyor uzun süre. Ben çok gittim doktora sordum neden böyle oluyor çok uzun sürüyor diye sezeryandan sonra olabiliyor dedi pek bir şey demiyorlar yani normal diyorlar 😔
zeyinci mombabe ben onu geçen ay yaşadım pıhtılı geliyordu korkmuştum sorun çıkmadı ama tabi sizde görünün bir doktora en doğrusunu onlar bilir çok geçmiş olsun 💐