Herkese merhabalar, 2 aylık bebeğimin saç derisinde yoğun bir kepeklenme var haftada 2 veya 3 gün duş aldırıyoruz kış olması sebebiyle şampuan olarak da Mustela kullanıyoruz ancak saçı yıkadığımız gün dışında hep kepekli oluyor. Konak değil ama çünkü saç derisinde pullanma yok. Öneriniz nedir nasıl geçirebilirim bu kepekleri🙏