senanrkay benim göğüs ucum vardı ama bebeğim yogun bakıma yattıgında üzüntüden sütüm gitmişti mamaya alıştı 3 aylıktı. Hipp almıştım sevmemişti aptamil prosnyeo kullandım 3 4 ay ama kilo alımı durmuştu ve mama reddi vardı Bebelac gold aldım fiyatı 590 civarı onu kullanıyorum bebeğim 9 aylık. Kilosuda 10 civarı bebeğim 2,5 kilo doğdu. Ben memnunum.