tasdemirrr arkadaşlar ben öyle bunaldım ki yani yaşı 2 saat 5-6 gibi kalkıyo uyanma saatine kadar oraya dön buraya dön memeyi em derin uykuya asla dönemiyo beni de mahvediyo üstü kalın da olsa karnı tokta olsa aynı aynı aynı çok yoruldum neyapayım ben ya