Herkese iyi geceler hanımlar. 4 aylık bir bebeğim var sol göğsümü emiyor sağ göğsümü emmiyor ucu olmadığı için bu nedenle sağıp veriyordum. Bir kaç gün önce emar çektirdim sırt ağrılarımdan dolayı ilaçlı emardı. O günden beri sağ göğsüm emzirmediğim süt 60 cc tek geliyor bu gece uyudum sağ göğsüm taş gibi ağrımaya başladı şuan saat 5 ağrıdan duramıyorum taş gibi ağrıyor normal mi bilen yazsın lütfen 🙏