Kızlar merhaba nasılsınız? Daha önceki başlıklarımdan bilen belki vardır ben nefes darlığı çekiyorum nefes alamıyorum aşağı inmiyo nefesim diyodum. Birkaç doktora gittim testler yaptırdım anksiyete demişlerdi. Ama değil, insan kendi vücudunu bilir ve doktorların hiçbi şey çıkmayınca direkt ANKSİYETE etiketini yapıştırmaları çok gereksiz. Her neyse insan kendisinin doktoru oluyo böyle olunca. Bi sürü araştırmalar sonucunda başlıktaki bu üçünün bende olduğuna kanaat getirdim. Pelvik tabanı fizyoterapistiyle görüştüm beni muayene etti ve BAM! Teşhisim konuldu. Hamilelikte organlarımız yukarı çıkar ve sıkışır doğumdan sonra bazı organlar maalesef sıkışık kalabiliyormuş (diyafram gibi). Bende de o olmuş ve kaburgalarım yana doğru açılmış. Fzt devam ediyorum hareketler vs… Velhasıl sorumuza gelecek olursak, böyle şeyler yaşayıp teşhis alıp hareketlerle iyi olan var mı? Ya da başka iyi gelen bir şey?