Merhaba kızlar en üst katta oturuyoruz aşağımızdaki bekar çalışıyor o yüzden dogalgaz yakmıyor kar yağdığı için evin içi hicbirsekilde ısınmıyor camlara yeniden sünger bile geçtik ama yinede inanılmaz soguk fanlı ısıtıcı almayı düşünüyoruz öneriniz var mı hani mesela salonda otururken burayı ısitalim uyumadan önce odayı öneriniz olursa çok mutlu olurum