ozlemboran 4 ay 19 günlük bebeğim gece boyu düzgün uyumadı sürekli huysuzdu diş çıkarma dönemi olduğu için ona yordum ama sabah bezini degiştirmek için altını açtığımda bezin kupkuru olduğunu gördüm. Normal mi yoksa doktor sorsam mi
susancikanbalik ozlemboran emziriyorsanız bol emzirin veya mama sıklığını artırım muhtemelen sıvı yetersizliği
suheyla92 ozlemboran yetersiz beslenmede boyle olur su degil suya ihtiyaci yok bebegin. Sutunuz varsa daha cok emzirin azsa mama takviyesi verebilirsiniz emzirdikten sonra
ozlemboran MayneymisAltintop alpaslanmom_ anne sütü alıyor su içmiyor ebemiz az az ver dedi ama oğlum kabul etmiyor şu içmeyi
alpaslanmom_ ozlemboran sıvı alımı yetersiz beslenme anne sütü anlamında diyorum benimki anne sütü ve mama aldığı halde olmuştu doktorunuza yazın muhakkak