oyuncakhikayesii Ya ne haberler okuyorum kaç gündür yok tuvalette o sifon çekilen su haznesi yerine koyan mi dersin, birisi yakma demiş instagram da başka bebek için görmedim haber olarak da. Vallahi nereye gidiyoruz bilmiyorum da iyi yere gitmiyoruz. Her gece oğluma iyi insan ol Rabbım de seni iyi insanlar karsilastirsin diyorum. Dünya bundan 20 yıl sonra daha berbat bi hâl alacak gibi geliyor bence bunun temeli caydırıcı bir unsur olmamasi. Yani siyaseten konuşmak istemiyorum çokta sevmem sadece üzgünüm bunlar böyle olmayabilirdi demek istiyorum. Birde yani o kadın bir anne olamaz ya. Ben oğlum sarılık oldu da meme ucum acıya acıya emzirmistim mama almıştım aksatmadan şırınga ile veriyordum benim elimde branül takiliysa anneme,eşime, ziyarete gelen kuzenime rica ettim ve Allah razı olsun hepsi yaptı. Can ya bu. İşin dini boyutunu geçiyorum ahlaki boyutuna bakmak lazım.. Sevgili olduğumuzu biliyordu babam eve aliyordum gibi bir şey diyor bu sırada cinsellik oldu diyor yani Allah aşkına sen nasıl bir babasin yani torunun olmuş senin artık be adam her şey boş artık olan olmuş biten bitmis verin torunuma ben bakayım der insan düzgünce bakar. Haber çok yeni ama kızın aklı dengesi yerinde değil gibi ya da direkt babaya suç atmaya çalışıp siyrilmak için diyor da olabilir bunları. Hiçbir şey bu canın bu Dünyaya gelip bu Dünyadan göçmesine bahane olamaz tabii ki. Rabbim iyi insanlarla karşılaştırsın.