hamilesavi ben doğum yaptım odaya çıktım emzirdim altını almak için kızımı düz yatırdılar ama süt boğazına kaçtı mosmoroldu nefes alamadı ben hala uyuşuktım hemen yoğun bakıma indirdiler o korkuyu asla unutamam o günden sonra düz yatıramadım 4 aya kadar hep yan yatırdım yatırırken bile yan yatır asla düz yatırma sırtını yastıkla destekle