DilekMila 7.5 aylık Bebeğimin yumurta akına alerjisi çıktı doktor yumurtanın sarısını da verme sende yeme dedi (emziriyorum) içinde yumurta olan her şeyden 2 ay uzak dur dedi 🙄 Aynı durumu yaşayan var mi geçici bi şeydir inş 🙏🏼
DilekMila EJDERYAA yok sarısını veriyordum o da yarım ama beyazına alerjisi varmış benim sütümden geçiyormuş bu süreçte sarısını da verme dedi doktor bana da yasakladı