Artık çok yıprandım ve yoruldum. Kızım neredeyse tüm gün boyunca asla yemek yemese aramaz. Hsta oldu hepten kesti. En azından muz yerdş. Çocuk yemek istemiyor. Görünce bile ağlıyor. Çok üzülüyorum. Önceden böyle değildi. Sadece meme emmek istiyor. Kilo alımı da sınırda çıktı. 19 aylık. Napıcam bilmiyorum. Dişi mi çıkıyor anlamıyorum. 15 aylıktan beri ara ara böyle yapıyor. Düzelir mi Allah aşkına yardım edin. Çok üzülüyorum. Sinirleniyorum artık yani. Yemek saati gelince sinir sistemim çöküyor resmen. Yemesin diyorum vicdanım el vermiyor. Memelerm de artık acıyor yani. Bilen biri varsa bi şeyler yazar mıı? Lütfen ya 🥺🥺