kagansmomy Kızlar açıyorum birer damla damlatıyorum sonra çöpe mi atıcam içinde çok fazla kalıyor en azından bir iki defa daha kullanamaz mıyım siz nasıl yapıyorsunuz ?
annevebebegiii__ kagansmomy 2 hafta kullanım süresi var göz içinse direk kullanıp çöpe atılıyor diye biliyorum
Bebegimm1 kagansmomy bitene kadar kullanıyorum 2 cocugum var hiç açıp da az bir şey kullanıp çöpe atmadım kapagını kapatıp her gün damlatıp kullanıyorum
glnrk kagansmomy ben normal serum alıyorum içinden enjektörle çekip öyle yıkıyorum. 5 ml olanlar kapanmadığı için güvenli olmaz. Büyük serumları da 1 haftadan fazla kullanmam. İçinde olsa da atarım
kagansmomy annevebebegiii__ bu 5 ml olan tek kullanımlık diyor chatgpt buruna damlatıyorum ama streil olmazmış mikrop kapabilirmiş öyle diyor anlamadım satılırken de tek kullanımlık diye satılıyor da
annevebebegiii__ kagansmomy ben iki hafta kullandığım oldu ellerin temiz şekilde zaten kapağını kapatıyorsun nasıl içine siniyorsa öyle yap
nazlimom_ kagansmomy torba şeklinde olan serum fizyolojik alıyorum ben şırıngayla çekiyorum o daha rahat