6 aylıkken ;) şuan 7 aylık kızım . Beşiğe sığmıyordu artık odası yatağı vardı zaten bende alıştırma zamanı geldi diye düşündüm. 2 gün yanında uyudum aynı yatakta , 10 gün falan da yere minder attım ben öyle uyudum , şimdi de tek uyuyor ağladı mı zaten hemen duyuyorum odalar karşı karşıya. Sizin biraz büyükmüş nasıl olur bilemedim ama sevdiği şeylerle teşvik edebilirsiniz birde odaya alışana kadar beraber vakit geçirin odada