melislinaa
Ekran öyle lanet bir şey ki verdikçe veriliyor.
1.5 yaşından beri hayatımızda vardı 3 yaşını 4 ay geçti ,10 gündür sıfır ekranız , sıfır ekran olayına çok inanmazdım ama yapınca oluyormuş. Evet çok zor 10 dk bir şey açsam da bi kafam dinlense dediğim çok oluyor ama o kadar güzel ilerledik ki şu halimizden çok memnunum. Ekran olduğu zaman başka bir şey istemiyor , kendi kendine bile çok az oynuyordu.
Nasıl oyalandığımıza gelirsek tabiri caizse evin içinden geçerek.
Sürekli ve her gün etkinlik falan yapmıyoruz benim öyle bir enerjim yok ama bazı günler de de birden fazla etkinlik yapıyoruz. Bir rutinimiz yok yani. Bazı günler ful kendi kendine oynarken bazı günler paçamdan ayrılmıyor şükür ki her gün bir şekilde uyku saati geliyor😂