nilku biz ilk tadimi kabak ile yaptık, tamamen püre şeklinde, sonra ikinci gün yine kabak ama içine havuç koydum, sonra havucu tek başına püre yaptım, sonra onu patatesle yaptım, ertesi gün sadece patates şeklinde baslamistim, şu an kızım herşeyi yiyor çok şükür ki ama gözü hala bizim yediklerimizde 😂