Merhaba kızlar 🌺 Oğlum 3,5 yaşında anaokuluna başladı oryantasyon sürecimiz uzun ve hüzünlü geçti. Oğlum hep benimle olduğu için ona da bana da ayrılması hayli güç oldu. Aradan 3 ay geçti oğlum normal bir şekilde girerken son 2 haftadır pek istemiyor hatta okul kapısına gelince ağlıyor. Annelik vicdanı ben de buna dayanamıyorum. Okul saati 9-15:30 ama benim niyetim yarım güne yazdırmaktı öğretmeni en eğlenceli zamanda almaya gelirseniz onun için daha zor olur dedi böylelikle ikna oldum ama şuan pişmanım yarım güne çekeyim diyorum. Var mı benim gibi olan vicdanımı susturamıyorum ..