sazii1 benim ikizler de öyle 8. Aya giricez sabah kahvaltı yaptırıyorum öğlen çorba içiriyorum sonra bir mama veriyorum sonra irmikli muhallebi yapıyorum yatış gece de 2 kere mama ile besliyorum. 6 9 ay arası temel besin öğrendiğim okuduğum kadarıyla mamaymış ek gıda için zorlama yapmayın dediler bazen hele ki diş dönemi örnek veriyorum o an ek gıda istemiyor mama veriyorum rahatlıyor.