Aybarsmom__ evet evet , birkaç yerde de okudum, bebekler görebildiği için işte kabir azabı çekenleri görür korkar, konuşamaz manevi sıkıntılar yaşar gibi yazılar gördüm ama dediğiniz gibi annem görsün istiyorum muhtemelen uzun süre kalmayız hızlıca fatihamızı okur tanışır ayrılırız, rabbim korur diye içini ferahlatmaya çalışıyorum🙏 yanıtladığınız için teşekkür ederim