dilay45 bol bol nemlendirmeniz lazım. Oğlum 3,5 yaşında çok beyaz tenli sarışın bir çocuk +alerjik :) bebekliğinden beri la roche posay kullanıyorum. Bioderma, mustela vs denedim fakat işe yaramadı bizde ara ara egzamada çıkıyor çünkü vücudunda. Doktorumuz yeni bir krem önerdi dexerly isminde yeni başladım kullanmaya fakat nemlendirmesi ve cildi yatıştırması çok başarılı. Sizde size uygun bir nemlendirici bulup her gün nemlendirmelisiniz bebeğinizin cildini, kuruluk arttığında ciddi kaşıntıya ve döküntüye neden oluyor çünkü