Merhabalar
benim fındığım da 13 aylık. (Erkek)
Çok aşırı hareketli koşar sürekli ordan oraya,meraklı her yere dokunmak her şeye bakmak ister. Daha önce görmemiş olduğu şeylerin delisi.
ben mutfakta yemek yaparken ona mutfak dolabının bi yerini ayırdım küçük tencereler sahanlar leğenler vs bisürü şey var.
oradakilerle oynuyo , kaşık ya da çırpıcı alıp eline yemek yapıyormuş gibi oynuyo kapağını kapatıyo. Kapak kapatmanın çok dikkatıni çektiğini görümce büyük ve küçük ili bidonum vardı renkli renkli verdim eline rahat 2 gün oynamıştır 😂
onun eışında Her türlü oyun oynuyoruz onunla elmin içine bir şey koyup arkamda karıştırıp saklıyorum sırayla bakıyo ellerimin içine bulunca alkıış yapıyoruz bunu çok seviyor
pışık yapmayı göz kırpmayı öğrendi çok tatlış oluyor 😂
ce ee tabiki hala perdede her yerde oynuyo
ben hadi saklanıyorum deyip saklanıyorum beni buluyor
kaç kaç kaç deyince kaçıyo arkasına bakıyo sen geliyorsan kaçmaya devam
ooo piti piti yaptırıyorum basitçe
bir espri yaptığımda suratı muzur , yapmak istediğimi demek istediğimi çok güzel anlıyo
sadece konuşamıyo ☺️
aklıma gelen şeyleri hep oynatmaya çalışıyorum
hemen öğrendikleri bir devirdeler, daha bir çok şey
Siz neler yapıyorsumuz ☺️