rosebud oğlum ilk çocuğumdu ve çoook zorlanıyorduk eşimle. Deneyimsiz ve desteksizdik…
5 yıl sonra istedik 2.bir çocuğu ve İKİZlerimiz oldu🤭.
Çok ağladım nasıl olur bu çocukla birde iki bebek aynı anda diye😆. Ay öylede bir güzel olduki… görenler hayran kalıyor imreniyor :) Kardeş ilişkisi ne kadar güzel şey.
İkizlerim sanırım 15 aylıktı ben hamile olduğumu öğrendim 😮. Çok ağladım nasıl olur iki bebek değil artık üç diye…😆 Ayyy bu da öyle güzel oldu kiiiii. ( her gün diyaneti aradım yanlış bir şey yapmamak için. Hamd olsun yapmadık yavrum şuan 3 aylık). Görenler imreniyor diyemeyeceğim bilmiyorum şuan herkes bana Allahtan yardım diliyor😆
Ama biz evde çok mutluyuz elhamdulillah. ( tüplerimi bağlattım 😀 )
Çok ağladım ikizlerim ne olacak onlarla nasıl ilgileneceğim diye sonra dedim ki Rabbim vermiş sen ondan daha mı iyi düşünürsün ? Buda bu dünyaya çocuk getirmeli miyimin yanıtı olsun❤️ Rabbim isterse gelecek bacım.