asya358_ sedefsss inek sütüne alerji çıkmadı çok şükür..fiskirir tarzda kusma olduğu ockn reflü maması verdi..şimdi ona alıştırmaya çalışıyorum..tadı kötü biraz zorluyor bizide bakalım