ben de genç bir kızken, ergenken çoğu şey kısıtlandı , en başta giydiklerim, gittiğim ortamlar, arkadaşımda kalmalar , birçok şey .. sizi o kadar iyi anlıyorum ki. şimdi imkan olsa da zor oluyor aşmak . adım adım ilerleyebilirsiniz bir anda olmasa da zamanla olur . örneğin bu ay sadece 1 kombin yapın , kıyafet çanta ayakkabı olarak kendinize çok yakışan iyi hissettiğiniz bir kombin yapın giyin bir kere bu hissi yaşayın, kıyafet bulamıyorsanız internetten örnek alın, mağazalardaki kombinleri taklit edin