NewMomm1 ben de öyleyim bu yüzden asla ama asla açıp izlemem o haberleri. Okumam. Onları okumak, izlemek beni daha duyarlı bir vatandaş haline getirmeyecek veya onları izlememek beni dünyadan bihaber pollyanna gibi yaşayan biri haline getirmeyecek. Bu yüzden izlemiyorum, bana gönderilmesinden de hiç hazzetmiyorum. Ya ben 10-15 sene önce gördüğüm haberleri daha unutamamışım, yenisini yükleyemem kendime. Zaten bunalımdayım bir de bunun yükünü taşıyamam yani. Sonuç olarak yalnız değilsin, izleme, bakma öyle şeylere. Kendi akıl sağlığın için bakma arkadaşım