Merhaba annelerim🦋
Belki içinizde bu konuyla ilgili bilgisi olan vardır. Belki kendi yapan vardır belki çevresinde yapan vardır. Son 2 3 haftadır evde yapabileceğim şu instagramda gördüğümüz hediyelik kolonyalar olur Nedime bileklikleri vs olur. Kısacası bana az da olsa bir gelir kaynağı olacak olan bir iş yapmak istiyorum. Evet bebeklerimiz de önemli ama anne olunca bir çok şeyden mahrum kalabiliyoruz hele ki bide ekonomik durum çok iyi değilse. Kısacası içinizden varsa bu işi yapan yada bu işle ilgili bana yardımcı olabilecek olan anneler eğer yardımcı olursanız valla duacınız olurum 🫠 çünkü ihtiyacım var buna. Dışarda çalışamıyorum eşim tek çalışıyor evimiz de kira olunca zorlanıyoruz ister istemez. En azından hem bebeğim hem de kendi ihtiyaçlarımı karşılayabileceğim şekilde de olsa yeterli benim için. Eşime de destek olmuş olurum elimden geldiği kadar. Bilgisi olup yardımcı olmak isteyen olursa şimdiden çok teşekkür ederim ☺️❤️