annevebebegiii__ Dışarı çıkarken yanınıza neler alıyorsunuz? En sevdiği oyuncak ne? Ben yanımıza üç dört parça alt üst iki çorap bez ıslak mendil ıslak mendil alıyorum oyuncak olarak da araba alıyorum bir kaç tane peki siz ☺️🌸🥰
uykusuzanne__ annevebebegiii__ uza gitmediğimiz için hiç bir şey almıyorum 😂zaten hafta içi kıreşe gidiyor
MamaUygarVibes annevebebegiii__ Kitaplarını, bir kaç tane a4 kağıdı alıp boya kalemlerini falan alıyorum. İkeadan bu boyalarını saklayacagimiz işte üzerinde biseyler yazabileceği çok güzel bir çanta almıştım o hep arabada oluyor. Arabaya binince hemen onu veriyorum.
beybitolat annevebebegiii__ benimki 11 buçuk aylık. Her yere kumandayla gidiyoruz. 1 led kumandası 1 tv kumandası. Favorileri aylardır bu 😂Çantada mutlaka bezi ıslak mendili olur ne olur ne olmaz diye🥹 oturmaya gideceksem çorabına kadar yedek koyarım diğer türlü almıyorum yanıma kıyafet vs
2ogullu1anne 4 yaş olacak.Sadece 2 takım kıyafet alıyorum.Arabaya binince dışarı bakmayı sevdigi icin oyuncak ilgisini cekmiyor.Yiyecek olarakta kuruyemiş+süt
suhedaaaaa annevebebegiii__ Oğlum genelde çıkacağımız zaman eline bir oyuncak seçer. Bazen kumanda, bazen 1,5 litre su şişesi olur bu. Geçen gün kirli sepetini sürükleyip geliyordu ööhh dedim
KayraVeAnnesi_06 annevebebegiii__ Oğlum 3 yaşında kendi çantası var onu alıyorum . İçine de yedek bir takım iç çamaşırı çorap koyarım . Almak istediği bir oyuncak olur . Suluk , ıslak mendil birde taşınabilir lazımlığını alırım bunlar fix aldığım şeyler bazen ekstralar oluyor tabi 🙏🏻
annevebebegiii__ KayraVeAnnesi_06 çanta nasıl bir şey mini mi anne çantası almıyor musun artık büyüdüğü için
KayraVeAnnesi_06 annevebebegiii__ Evet minik olanlardan kendi taşıyabiliyor ben artık annebebek çantası kullanmıyorum bezi bıraktıktan sonra ihtiyacım olmuyor . Eskisi kadar üstü kirlenmiyor yada bez taştı sorunu yok yetiyor