bebikomomyy aybarssena bebeğim 5 aylık oldu hâlâ uykusunu erkene çekemedim 11 de uyusa şükür diyorum 😭 ilk 3 ay gazdan dolayı gece 12-1 e kadar ağlıyodu uyuması 2 yi buluyodu daha sonrada böyle devam etti en erken 11 e çekebildim
KLORAK aybarssena ilk kizim ayniydi sonra 30 dk diye diye 7 ye cektim suan 7 de uyuyor sabah 7 ye kadar Simdi 2. Sizin gibi muhtemelen o da duzelir ama minimum 7.8 ayda tam oturur sizin de öyle bence
babyykar Benimkide öyleydi 11 den önce uyumuyordu sabah geç kaktığı için olabilir ama erken kalksada aynıydı
aybarssena babyykar bizle birlikte 9 da uyanıyor ama 7 de emmeye kalktığında uyumasına izin vermedim 15 dk zor dayandı geri uyudu
zumruduanka160 bebikomomyy gaza çare bulamadınız mi ? Bebeğim 22 günlük 5 gündür gaz sancısı ile ağlıyor huzursuz gündüz uyumuyor gece geç uyuyor cıldıracagım
mevamomm zumruduanka160 Bizde de gaz başladı 23 günlük 4 gündür çekiyoruz bir de ben hala emzirirken çok acı çekiyorum emzirmek istemiyorum 🥺 şuan uyuyor uyanacak bi yarım saate bir tur emer 1 saat kadar uyur sonra sabah 4e kadar uyumuyor yani mahvoldum 23 günde
bebikomomyy zumruduanka160 maalesef ya 20 günlükken başladı 3. Ayda bitti bizim. Tek azda olsa rahatlatan şey ısıtıp soğutulmuş zeytinyağı oldu ama o ağlamalar tamamen kesilmedi gazı bitene kadar 🥲 çok fazla gazlıydı belki ondandır
hamilesavi mevamomm 19 günlük daha. Bizde de 2 gündür çok fena gaz problemi var çocuk kıvranıyor resmen. Nurse Harveys gaz giderici damla aldık şimdi ama uyuduğu için daha vermedim. İniallah ile yarar 🥺 kolaylıklar diliyorum
nepenthex mevamomm gözetim altında yüzüstü uyutmayı deneyebilirsiniz biz böyle çözüm bulduk şuan 45 günlük sadece yüzüstü uyuduğunda 3-4 saat uyuyabiliyor eşimle nöbetleşe bakıyoruz en azından uykusunu almış ve sancı çekmemiş oluyor
mevamomm nepenthex öyle de deneriz mutlaka meme ucunuzda ki problemler çözüldü mü acaba ben emzirmekten korkuyorum çünkü
nepenthex mevamomm benim kurtarıcım gümüş kapak oldu kremler falan faydasız 1 hafta aralıksız gümüş kapak kullandım şuan hiçbi şey kullanmıyorum emzirmek keyifli hale geldi hatta
mevamomm nepenthex Keşke bana da çözüm olsaydı 23 günlüğüz hala iyileşmedi emzirmek keyifli olsa keşke canım acıdığı için vermek istemiyorum geceleri çok daha zor