Kızlar bebeğim 3 aylık.
Gündüz uyku sadece emerken var. Gece deliksiz uyuyor 6-7 saat. Sizde bunun sebebi nedir? Ne yapabilirim gündüz kısa kıda da olsa uyumalı diye düşünğyorum.
Evde 26 aylık ikiz kızlarım var acaba sesten mi uyuyamıyor diye düşünüyorum ama , emziriyorum gazını çıkarıyotum uyukluyor aha uyudu diyorum kucağımda yatağa koyuyorum çıplık kıyamet. Alıp pusete bırakıyorum yanımıza alıyorum? Gayet keyifli duruyor. Bu çocuğumun gündüzde uyuması gerekmez mi ya