Kızlar ben 4.çocuğumu doğurdum 3 ay önce. İkiz kızlarım ve birde oğlum var. 4.çocuğum sürpriz oldu, iyikide olmuş yavrum ama 5.yi maddi manevi kaldırableceğimi düşünmediğim için riske atmak istemeyp doğumda tüplerimide bağlattım.
Ama o kadaaar çok korkuyorumki tekrar hamile kalmaktan. Bu eşimle cinsel haayatımızı bile etkiliyor.
Kimsii asla kalmazsın diyor birde doğum esnasında bağlattığın için daha iyi olmuştur diyor kimsiide kesin çözüm değil diyor.
Bana bir şey deyiverin ya😥