Pinkgold kizımda 2.5 yaş herkes kız ve erkek çocuk bu konuda çok farklı desede 2.5 yaş erkek çocuğunq şahit olmadığım bişey diyemiyorum.Ama her çocuk farklı ve gelişim özellikleri elbet benzerdir farkındayım.kızımda da uzun zamandır "hayır"ve özellikle bisey yaparken ben "bırak ben kendim yapcam,kendim kendim"cumlesi ben yaparım çok baskın.bazı günler çok mızmız ama biz orta yolu kolay bulabiliyoruz.Ve olmaması gereken biseyi ne kadar ağlasada ustelesede asla yapmiyoruz ve babasıda tutarlıdır bu konuda.oyuzden 3 5 dakikaya normale dönüp hayatına devam ediyor.en çok öğleden sonraları darlıyor bizi oyüzden en darlandığımız an hemen dışardayız..onun dışında evde aktif bi zamanımız geçiyor zaten.Geri kalanı uykusu yemeği vs derken bitiyor gün.Bizide en çok zorlayan herşeyde bırak ben yaparım cumlesini aşırı ısrarlı üstelemesi..