Merhabalar bebeğim 6 aylık erken doğduğu için düzeltilmiş 5 aylık saatlerine çok dikkat etmeme rağmen bazen uyumaya götürdüğümde aşırı ağlıyor çok vicdan yapıyorum ağlatıyorum diye bazen de hemen uyuyor valla ne yapacağımı bilemedim kucağıma alıyorum susuyor koyarken daha ağlamaya başlıyo beşiğe gelince siz neler yapıyorsunuz böyle durumlarda