Merhaba kızlar nasılsınız ?
2 aylık bir bebeğim var uykurken cok aglıyor uyuyamadıgı ıcın cok sınırlenıyor pıs pıs sesını dendım olmuyor sınırlenınce cok agladıgı ıcın emmıyor gunduz uykuları resmen hiç yok denılcek gıbı 😞 15 20 25 dakıka uyuyor en uzun me yapcagım bılmoyorum sallayarak 1 saate tamamlıyorım bazen