umaycinar94 yaşından önce belirti vermeye başladı bizim ki 13. Aylık olduğundan beri tek uyku. Normalde uykuları kısadır, öğlen 12 gibi yatar 1 gibi kalkardı. Kısmen uzatmaya başladı o uykuyu. 13.30 da 14.00 da kalkmaya başlayınca 2. Uykusu 17.00 gibi gelmeye başladı ama buda gece uykusunu zorluyordu. Birde uyuyamıyordu. 17.00 de yatsa 18.00e doğru uyuyabiliyordu. Bende uyutmamaya başladım. Öğlen uykusu 14.30a uzadı bu süreçte. Oda ona yetmeyen başladı. 5 gibi yine huysuzlanır, yemek yapmaya başlarım bende o ara. Mutfakta oynarken babası gelene kadar idare ederiz. Sonra yemekti babayla oyun derken gece uykusu saati gelir. Ama tabii sabah kaçta kalktığı, öğle uykusuna kaçta geçtiği de önemli. 11 de öğle uykusuna yatsa dayanamaz akşama kadar