Kızlar bebeğim 35günlük sürekli ıkınıyordu kaka yapamıyordu doktora götürdüm süt alerjisi dedi mama verdi ama bu mama cok kotu dedi nasıl içicek bu cocuk bunu ya sizde belirtiler neydi biz altını pişik sandık ama değilmiş bide böye agzında tükürük vs oluyo acaba bundan kaynaklı mı