1 haftadır çocuklarla beraber hasta olduk önce öksürük sonra grip olarak geldi boğaz acısı falan yok ilaç vermiyorlar diye doktora da gitmedim pek de kullanamam zaten ilaç. Bu öksürük için iyi geliyor dediğiniz bitkisel bir çare var mı ? Emziriyorum.