gzmdmrl08 Doğumda 3890 doğdu. 1 ay kontrol 4300dü 2. Ay kontrolünü düzgün tartmadılar. Ben evde kendimle birlikte tartıyorum şuan 4700 civarı görünüyor . Bez sayısı iyi. Ama emerken bırakıp ağlıyor sonra tekrar memeye geliyor
Halista gzmdmrl08 sebebi gaz olabilir. Eğer sütünüz tazyikli geliyorsa hiperlaktasyon dedikleri durum olabilir ön sütü fazla aldığı için son sütü alamama durumu. Benim kızımın kilo alımı azdı doktor enfeksiyondan şüphelendi ki dediği gibide çıktı. Enfeksiyon olduğu için kilo alımı az ve huzursuzmuş. Tedaviden sonra 1 haftada 500 gr birden almıştı
Retzja Bebekleri tarttıkları tartı ile sizin kullandığınız tartı farklı. Aklınızda kuşku varsa en yakın sağlık ocağına gidip ölçüm yaptırın.