Merhaba kızlar bir şey soracağım bebeğim 2 aylık ben ocean d vitamini veriyorum ilk başta spreyle veriyordum da çok kullanışlı gelmedi bende damlalığa geçtim damlalıkta da farketmeden 3 damladan fazla veriyormuşum bugün farkettim herhangi bir olumsuz yan etki gözlemlemedim ama korkuyorum acaba fazlası zarar olur mu ne yapsam bilemedim