Herkese merhaba, bu postu duymayanlar için açıyorum. İnanılmaz bir rsv ve influenza salgını var ve bebeğim malesef ikisine aynı anda yakalandı. Sadece 1 gün anaokuluna giden kuzeniyle görüştük 2 çocuğuma da bulaştı. Kuzeninde hiçbir hastalık vs belirti yoktu. 1 gün hastanede yatış yapıldı daha uzun da kalabilirdi ama hastane çok kalabalık ve enfeksiyon olduğu için evde iyileştirmeye çalıştım. Ama inanılmaz zor geçti. Bilmeyenler için uyarmak istedim keşke dememek için kalabalık ortamlardan uzak durun ve mümkünse kalabalık ortamlarda bulunan insanlarla da bu süreçte görüşmeyin en yakınınız bile