Çat diye alabilmek sanmıyorum çok zor herkes çat diye alamıyor. Evlendiğimiz sene eşimin maaşı düşüktü zor geçiniyorduk, kira vs. 3 yıl sonra bi araba aldık o da borçla tabiki, borcu bitince satıp peşinat yaptık ev aldık , şimdi onu ödüyoruz, arabamız olmadığında orta halli de bir araba aldık onun da borcu var ödüyoruz, yani borçlanmadan hiçbişey alamadık gördüğünüz üzere 😂 kenara pea atarak bişey alınmıyor, biraz peşinat bulup gerisini borçlanarak ödemekle olur