balkizlar O1Anne arnica tavsiye etmem.. kayınvalidemde arçelik var çok güzel süpürüyor 10 yıllık… ben çocukken de anneminki arçelikti yıllarca kullanmıştık
myavocado O1Anne Evlenirken bosch almıştım beş sene önce, hala kullanıyorum memnunum. Hiç sıkıntı çıkarmadı ki ben baya hor kullanırım, sağlamlığı çekim gücü iyi. Tabi beş sene önceki model kalmamıştır ama marka olarak Bosch öneririm.
O1Anne ikikedibirbebek ilk defa duydum ne zamandır kullanıyorsunuz ben bu sefer gerçekten memnun kalcağım bi süpürge almak istiyorum süpürelere para yatırmaktan bıktık
ikikedibirbebek O1Anne 6 yıldır kullanıyorum asla pişman değilim kayınvalideminde makinesi bozuldu philips kullanıyodu ona hediye olarak da kendi kullandığım markadan aldım
havvaygzecrn O1Anne hayır bana göre üç adet başlık çıkıyor içinden zemine göre kullanıyorsunuz xb 7151 olması lazım modeli çekiş gücü çok güzel
alparslan14subat O1Anne 2023de aldım samsung o kadar memnunum ki üstelik kablolu torbasız süpürgeler için çekim gücü bir zaman sonra düşüyor diyorlar benimkinin çekim gücü harika şiddetle tavsiye ederim trendyoldan yorumlarını okursanız modelini yazıp anlayacaksınız zaten Samsung Vc07r302mvr/tr
Gul-42 O1Anne arnıca tayfunnnnn annem 11 senedır ben bes senedır aynısını kullanıyoruz hem ucuz hemde harıka cekıyor
O1Anne ikikedibirbebek anladım canım çok teşekkür ederim sanırım tercihimi dysondan yana kullanıcam ☺️❤️
sevbur2305 O1Anne philips maraton çekim gücü çok iyi bende hem bu var hem arzum dikey süpürge var ikisinden de memnunum philips maraton genelde detaylı temizlikte kullanıyorum
O1Anne sevilayalp bende sanırım tercihimi dayından yana kullanıcam iki modeli var siz hangisini aldınız
sevilayalp O1Anne dyson cinetic big ball animal pro2 olanı kullanıyorum başlık sayısı fazla diye onu tercih etmiştim ama inan eskiden evim hemen tozlanırdı bu süpürge o kadar iyi tozları felan çekiyor ki evim daha geç tozlanmaya başladı çekim gücü felanda çok iyi zaten başlıklarda da zorlanmıyorsunuz şimdiden hayırlı olsun güle güle kullanın
O1Anne sevilayalp teşekkür ederim 🤩 tek farkı başlık fazlalığı öylemi ? Bende sırf. bu ev tozlanma yüzünden almak istiyorum inanın evi şimdi süpürsem akşamı toz pislik ev hiç tertemiz olmuyor silsem bile