Kızım 4 aylıkken memeyi bıraktı sağmaya başladım. Şu an 11 aylık şimdi de biberon almayı bıraktı.Sağımla beslediğim için sütüm çok arttı ve dondurucum sütle dolu ama içmiyor. 1 aydır uykuda bir şekilde verdim ama artık uykuda da almıyor ve kilo vermeye de başladı çünkü sütüm çok yarıyordu ona. Ne yapayım bilmiyorum çok üzgünüm. Tavsiyeleriniz var mı? Muzu çok seviyor muzla sütümü karıştırıp bardakta versem mi ki? Ya da biberona tekrar döner mi ki? Nasıl başarırım? Onca süt heba olsun istemiyorum binbir emekle sağdım onları 😔