Kızıma arkadaşımın çocuğu her görüştüğümüz de ya vuruyor ya da birşeyler fırlatıyor. Arkadaşım çok sakin bir insan ve sadece özür dile yaptığın çok yanlış gibi söylemlerde bulunuyor. Benim kızım 2 onun ki 4 yaşında. Ama ben onun çocuğuna bağırıyorum bidaha sakın yapma gibisinden. Ondan beklentim de daha sert bir üslupla çocuğuna kızması çünkü benim çocuğum onun çocuğuna zarar verdiğinde olaylar öyle olmuyo suratını asıp oturuyor. Çocuklar haricinde de kendisni çok seviyorum nasıl tepki vermeliyim ne yapmalıyım