-Ozge- Ya kızlar oğlum 4 yaşına girdi 1 ay oldu aile hekiminden aranmadım 4. Yaşta aşı varmı ? şimdi kendime randevu bakarken aile hekimimin değiştiğini farkettim bu nasil olur bilgim olmadan ?
BordoHuniliAnne -Ozge- kızım daha 4 yaşına girmedi ama 3,5 yaş kontrolün sağlık merkezinde ki hemşiremiz, bizede 4 yaşta aşısı var dedi. Aile hemkimi konusunda ise sizin kayıtlı olduğunuz hekimin taini çıktıysa otomatikmen değişmiştir